Sakin olun, moralinizi bozmayın. Bizimki de hala sarılık üstüne üstlük iki gün hastanede yattı ve değeri hala sınırda düşüremiyoruz. Herkes bol bol emzir uyumasına izin verme vs falan der. Ama ne olursa olsun sakin olun üzülmemeye çalışın sütünüz etkilenmesin benim tavsiyem bu olur.🌺 Ben çok ağladım ama yapacak bir şey yok alıştım geçeceği günü bekliyorum. Takipte kalın mutlaka, biz acilde sürekli ölçtürüyoruz kanını