Merhabalar Arkadaşlar,
Kızım 15 günlük ve son iki üç gündür gaz ve kabızlık problemi yaşıyor. Doktora götürdüğüm zaman Nurse Harvey’s şurubundan verdi. Günlük kullanım dozunu eczane 6 ölçek olarak (her ölçek 5ml) verdi fakat etrafta kullanan arkadaşlarım var hepsi günde 3 defa 8 saat aralıklarla bir çay kaşığı kadar vermiş bebeklerine. Aranızda kullanan oldu mu veya var mı ? Varsa ölçek miktarını nasıl ayarlıyorsunuz? Yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum. 🙏