Yaseminki1 doğumun ikinci günü herkesi kışkışlamıştım. Tüm gün tek kalıyordum kafam kimseyi kaldırmıyordu çünkü. Bir anda hane sayımız arttı, sezaryen doğum yapmışım canım acıyor falan katlanamadım bildiğiniz kovaladım evden. Allaha şükür hiçte bir şey olmadı demek ki kalınabiliyormuş☺️ böyle şeyleri aklınıza getirip korkutmayın. Bunları size söyleyenlerlede iletişime geçmeyin. Bebeğinize sarılın ve tadını çıkarın🥰