Bebeğim 1.5 aylık. Son günlerde göğsümde bir yanma sızı var ağrıyor değişik birşey sırtıma vuruyor nerdeyse.
Emzirirken değil hep var yani. Neden olur? Başına gelen var mı bugün iyice arttı sanki. Sırtıma vuruyor göğüslerim cayır cayır yanıyor sanki
Dokununca sıcak değil sert değil fazla ama içten bı yanma hissi var tuhaf şekilde