Beyzanur7 kalmış lekelere faydası varmı bilmiyorum ama ben e bebeğin baby me leke çıkartıcısını kullanıyorum, kaka hariç herşeyi çıkarıyor bazen eşimin yağlı iş üstünde bile kullanıyorum. Halı için se ersagda damla konstantre leke cıkarıcı var o güzel birde brid markası bulaşık makinesi parlatıcı direk çıkarıyor ben onu kuallnıyorum , hatta duşakabinde oluşan su lekelerini bile birtek o çıkarıyor. Bimde 101 de satılıyor genelde. Finsh ki falan fayda etmiyor ben denedim