Aden47 benim oğlum sünnet oldu verdim ilk aşıları yapıldı sağlık ocağı da ver dedi hatta şuan ki doktorumuz da huysuzsa ağlıyorsa çok o zaman bile ver diyor boşa ağlatma çocuğu diyor bence siz yanlış bilgi vermeyin. Dozu konusunda haklı olabilirsiniz benim bildiğim çay kaşığının ucunda veriliyor. 21. Günde sünnet olmuştu