Kızlar minnoşlarınızın sünnetini ne zaman yaptırdınız.
Bebeğim 1 ay 23 günlük eşim tutturdu 15 gün sonra yaptırırım demeye babam tutturdu daha çok küçük biraz daha büyüsün öyle yaptırın aceleniz ne demeye arada kaldım tavsiniz nedir?
İki çocuk doktoruyla konuştum her ikisi de farklı cevap verdi birisi küçücük çocuğuna narkoz verdirmeye niye bu kadar meraklısın 2 yaşından sonra yaptır dedi diğeri de tamamen ebeveynlere bağlı istediğiniz zamanda yaptırabilirsiniz dedi 🤦🤦🤦🤦