Ay açık konuşmak gerekirse ilk çocuğum diye heves ederek aldım önlüğü, tabağı, kasesi, kaşığı ve meyve süzgecini. Ama kullanmıyorum ilk 1 ay kullandım 😄 çok pahalı artık, o yüzden gerek yok bence :) cam kase ve tatlı kaşığı ile yemeği daha çok sevdi bebeğim silikon kaşık verince yemedi dişini kaşımaktan 😄