Rumeysa466 Minikkusuumm yani bilemedim bnde 3 gün önce bir abiye aldım kardeşimin düğünü için 800 liraydı şehire göre değişiyor heralde
Tatlican Rumeysa466 Abiye dediginz ayni bayannki gibi onun giydigi yarzlar 3500 3800 dogru diyor bence 2ay once filan otarzlarda baktim fiyatlar osekilde sakaryadada
Minikkusuumm Tatlican kuzenimin kınası varda Perşembe günü onun için aldım düğüne bebekle gidemicem şöyle kınada biraz abartayim dedim 😂
Tatlican Minikkusuumm Bende gorumcemin oglu dugun yapacak diye baktim ama dugun tarihi ya subata yada birdahaki seneye kalmis 🙈
Minikkusuumm Rumeysa466 aynen bu tarzlar biraz daha uygun oluyor çarşıda bunlardan da vardı ama pek hoşuma gitmemisti
Saniyedmrkn123 gul_me_0 merhaba benim var 42 beden sadece kendi sözüm de giyindim dahabda giyinemedim bedeni olmadı eğer benden size olursa yardımcı olabilirm