Tdof26 teşekkur ederim bunuda bi alayim belki inip cikmayı sever kendisi gidip yapar. Buna oturunca peki ayakları o basamaga değiyor mu, yoksa ayakları oturunca boştamı kalıyor. Neden oldugunu sormak aklıma gelmedi ama doktorumuz lagzimlikta da böyle aparatlardada olsa otururken mutlaka ayakları yere bassın dedi