aryehum Bugün rop muayenesi için hastanedeydik. Doktor evre 3 olduğunu acil enjeksiyon yapılması gerektiğini söyledi şuan hastanedeyiz yatışımız yapıldı. Bu iğne vurulduktan sonra iyileşen var mı? İlk çocuğum ve ilk defa başıma geliyor erken doğum yaptım
Twinboysmom35 aryehum merhaba ne yaptınız acaba benimde bir bebeğimin sol gözünde varmış ama 2 hafta sonraya tekrar gelin dedi
aryehum Twinboysmom35 iğnenin etkisi 1 ay içerisinde kendini gösteriyormuş. Biz her hafta düzenli kontrole gittik bir ayın sonunda iğne etkisini göstermeye başlamış iyi yönden tabi. Doktor yine de sıkı takip etmeye devam edeceğiz dedi. Her hafta düzenli kontrole devam yani
Twinboysmom35 aryehum ben başka doktora gidince baya telaşlandı yarın diğer bebeğimide götürücem ona evre 3 demişti başka bir doktor