Mavi10 Bebeği ilk hafta yoğun bakımda kalan oldu mu ikinci topuk kanını yoğun bakımda mı almışlar acaba bize sağlık ocağı gelin yapın demedi sizi aradılar mı sağlık ocağından yada yoğun bakımda alınıyor dimi topuk kanı bilgisi olan var mı acaba
Mayaden Mavi10 bizim 1 hafta yoğun bakımd geçti normalde Sağlık ocağı getırın demişti ama orda aldılar Sağlık ocağının sistemine düşmüştür yoksa ararlardı merak etmeyin
Egeselimmoms Benim bebeğim 1 hafta kaldı yoğun bakımda topuk kanları alınmıştı. Alınmasaydı ebe sizi arardı kesinlikle. Merak etmeyin alınmıştır☺️