Arkadaşlar bebeğim 26 günlük çok şükür emziriyorum henüz hiç biberon kullanmadım ama dışarda bir işim olduğunda aneme bırakıp sağıp vermeyi düşünüyorum meme reddi olur mu diye korkuyorum biberon kullanıp memeye devam eden var mı bu konuda tecrübeli annelerden yardım istiyorum 🙏🏻