Linaypel benim kızım 10 aylıkken geçirdi biraz ateş ağız içi yara ve el ayakta kırmızı benekler vardı ilk 1-2 gün zordu ateş yüzünden ama sonra hızla toparladı
Doktorumuz bize kaşıntı için losyon,ağız içi yarası için karadut özlü bi sprey ve alerjı damlası vermişti ateşi çıkarsa da calpol ver demişti ama çıkmamıştı zaten
Bi kac gün icinde iştahı da düzelmişti
Antibiyotik hiç kullanmadık bu viral bi enfeksiyon virüs kaynaklı değil ki