nazlii1_ ben Philips Avent kullanıyorum pipetli ama çok sık yere atıyor kapağı çıkıyor arkadaşım chicco almış onun pipetin üstündeki kapak kızak gibi kaydırmalı düşsede çıkmıyor bide benim aventin pipeti kısa ve iç genişliği az çocuk başta çok çekemiyor 12 aylıkta anca alıştı daha erken veririm derseniz munchkin var pipetli yine onunda pipetin altında ağırlık olduğu için bebeğin suluğı hareket ettirmesine gerek kalmıyor suyun gittiği yöne pipet gidiyor bu arada chicco ve munchkin de pipet daha geniş ve uzun daha iyi bence ve silikon gibi aventi aldım ama pipetin ucu sert ya biraz daha kullanıp değiştirmek istiyorum ben .