Ek gıda +süt şeklinde devam ettik ve ediyoruz da. Bebeğim 8.5 aylık sabah giderken emzirip gidiyorum. Emme süresine. Göre eşim uyutmadan biraz ek gıda veriyor meyveli mama falan. Sonra uyutuyor uyanınca bir saat sonunda çorba, sebze püresi vb. Şeyler yediriyor tekrar uyutmaya götürmeden sagdigim sütü içirip yatırıyor uyandığında ben gelmiş oluyorum zaten