Melikeannee aaaa bu benim kızım değil mi yaaa😂🙈bizde üc beş gün kadar sonra 9ay olacağız 22 ekimliyiz. 8.aydaki atak tam 1ay sürüyor 33,5-37,5 haftası. Ve 3-5 gün kadar da sarkmalar oluyor. Ayrıca birde diş mevzusu var cıkmadıysa yakındır. Gece asla uyumuyor sadece göğsümde sakinleşip uyuyor. Biraz yatağa yanıma bıraksam uyansa uykuya dalması 2 saat falan sürüyor. Gözler kapalı ama eli kolu durmuyor. Diş sancısından yapıyor.
Zaten cıkmak üzere bugün elime geldi dişi. Onlar için cok daha zor hem cok büyük bir gelişim atağı geciriyorlar hem diş ağrıları var ve nasıl başa cıkacaklarını bilmiyorlar😢böyle düsünün.