Merhabalar. 40 gün önce doğum yaptım. İlk başta göğüs uclarim yara oldu geçti ancak göğüs ucu hassasiyetim hiç geçmedi bebeğimin her emisinde çığlık atiyorum. Lansinoh kremi her emzirme sonrası sürüyorum ama çok fayda etmiyor. Sağ göğsümde de emzirdikten sonra 15 20 dakika koltuk altima doğru genel bir ağrı oluyor çok zorlanıyorum emzirirken. Ne yapmalıyım bunu yaşayan var mı göğüs agrisi için ne yaptınız?