Geçenlerde bebeğim uykuya dalarken Bi titremesi oldu sanki üşüyormus gibi burda Bi postta denk geldim sonra İnternet falan derken epilepsi ile ilgili olabilir deyince bugün hastaneye götürdüm. Doktor uyku miyoklomonisi olabilir bebekler uykuya dalarken hareketli oldukları için irkilme titreme olabilir dedi. Eğer nöbet geciriyorsa onu nobetten cikartamazmisz yani sarsma v.s ile kendine gelmezmiş ufaktan gözlerini açıp bayma hareketi omuzlarını kasma ya da bir yerinde kolunda bacağında atımlar olurmuş. Bilinçsiz olduğum bir konuydu çok endiselenmistim. Eğer bilinçsiz olup böyle şeyler yaşayan anneler var ise bilgilendirmek istedim.