Kızlar merhaba… Öncelikle bir nevi iç dökme gibi olacak..
Ben 8 senelik evliyim. Bu 8 seneye kimyasal gebelik, tüp bebek dahil başarısız tedavi yöntemleri sığdıran biriyim. Tüp bebekten sonra kendiliğinden olan hamileliğimde şuan 33+3 haftalık gebeyim. Gebeliğim baştan beri hep kaybetme korkusuyla geçti.
6 ay olana kadar elimi karnıma koyamadım, tek bir çorap dahi alamamıştım. psikolojik olarak çok yorucu zamanlardan geçtim.
6 ayın sonunda eşim kalp krizi geçirdi damarın biri tamamen tıkanık çıktı stent takıldı bu sebepten işten ayrılmak zorunda kaldı.
Ve bu durumlar ister istemez beni fazlaca etkiledi, yordu. Bunun üzerine 28 haftada aile hekimliğinde tansiyonum 180/120 çıkınca doğum acile yönlendirdi gittim doğumhane yatışım falan yapılmıştı değerler ve takiple tansiyon normale dönünce evde ölçüm takip şartıyla eve gönderildim.
Bunların üzerine 31+3te bebeğimin karın çevresi 28+4 uyumlu ölçüldü. Kilosu 1400 gram civarıydı
Suyu ve kordon akımına bakıldı normal olduğu söylendi 1 hafta sonra tekrar çağırdı kan akımı vs bakmak için. Gittim yine güzel dendi.
Bugün kontrolümüz vardı 33+3 haftalığız fakat tüm ölçümler 30+3te 1600 gram (2 haftada 200 gram almış) görünüyor şuan 😕 ben inanılmaz korkuyorum yıllarca bu günleri bekledim… Rabbim kimseye Aratmadan uğraştırmadan kendi haznesinden versin inşallah
Bu gibi durumla karşılaşan, sağlıkla doğumunu yapan anneler varsa ne olur beni rahatlatın 😔 duanızda bana da yer verirseniz sevinirim şimdiden rabbim razı olsun 🙏🏻