Kızlar merhaba. Bugüne kadar hiç altın olarak birikim yapmadım. Eşime düğünden sonra bileziklerimi vermiştim şimdi bana geri verecek. Bilezik takmıyorum yatırım amaçlı saklayacağım. Sizce geri bilezik olarak mı almalıyım yoksa daha farklı bir şekilde mi istemeliyim en mantıklısı hangisi yardımcı olursanız sevinirim