Kızlar merhaba.. ben aslında hemsireyim 3 yıllık evliyim . 5 senedir beri çalışmıyorum. 2 çocuğum var biri 2 yaşında (oğlum). Diğeri 6 aylık (kızım). Evde çok bunaldım dışarı çıkamıyorum nefes alacak vaktim yok. Arkadaşlarım hep bekar bana uyacak kimse yok arada bir komsuculuğumuz var. Çalışmak istiyorum ama çocuklarımı da kimseye bırakmak istemiyorum. Mesleğimi yapmam çok zor gece nöbetleri vs çocuklarimi gündüz birakamiyorken gece hiç bırakmam. Oğlum bana ve babasına aşırı bağlı bizim olmadigimiz ortamda çığlık kıyamet ağlıyor. Kızım deseniz zaten ufak emiyor. Zincir marketlerde part time çalışmayı düşündüm eşime öğlen 2 ye kadar bak dedim. Oda işini ayarlayamiyor.acikcasi kızım ufak diye pek bakmak da istemiyor. Haftaici sabah 9 öğlen 2 ye kadar kayınvalideme bırakma fikri var oğlum durmuyor evet ama alışır diye düşünüyorum hemde çok uzun saatlik bir iş değil.. siz olsaydınız bırakır miydiniz? kv 5 dk yürüme mesafesi uzağımda oturuyor.