Tugba-Melih Bebeğim göz alerjisi oldu doktor göz damlası yazdı güneş ve polenden uzak durun dedi siz böyle bir deneyim yaşadınız mı öneriniz var mı zamanla geçti mi hep kaldı mı kızlarrr
aysycee Tugba-Melih merhaba, şuanki durumunuz nedir acaba benim bebeğimde 7 aylık gözlerin de çapaklanma şişme kızarma oldu alerji dendi
smay Tugba-Melih merhaba bnm kızım da 5 yaşında geçen sene başladı gozleri götürdük alerjik dedi neye olduğunu bilmiyorum 29 temmuzda test randevumuz var. Siz test yaptırdınız mi?
smay aysycee merhaba bnm kızım da 5 yaşında geçen sene başladı gozleri götürdük alerjik dedi neye olduğunu bilmiyorum 29 temmuzda test randevumuz var. Siz test yaptırdınız mi?
aysycee smay yaptırmadım yaptırmayı düşünüyorum çapaklanma için antibiyotik kullandım geçti ama şimdi de tek gözünün altında kızqrıklık oluştu