Deletedmom_9857 Melovealp ahahahahaq tribe girdiğini kabul ediyorsun yani 😀😀😀 sorsan iyi olur tanı diğer annelerimiz de demiş millete cevap vermeyip isyan postu açmanız anlamsiz postunuz üstte kalsın derseniz cevap verin ki üstte çıksın
Melovealp Deletedmom_9857 ben herkese cevap veriyorum hanımefendi bir önceki günün postuna yazdığı için aşağıda kalmış görmedim sadece 34 dk görmemişim onlarda senin gibi bok aradığınız için kusur olmuş ,sende neyi araştırıyorsun habire işin mi yok?
Olric11 Melovealp regl olmuşsunuz ağrınız umarım hiç geri gelmez bende iğne ilaç anca ayağa kalkabiliyorum. Doğumundan sonra ilk 3.4. Regl ağrısızdı sevinmiştim sonradan tekrar başladı
Birberenannesi Melovealp ya laf duymak istemiyorsan niye isyan postu açıyorsun? Bak postuna bi sürü cevap geldi sevin hadi 😄