Angellmom 4 aylıkken başladım, 1 ay yıllık izin kullandım. Komple döndüm, süt iznimi toplayıp cuma günü kullandım. Haftaya kızım 3 yaşını dolduracak inşallah. Zaman geçiyor, çocuk büyüyor. Artık kreşe de başladı 3 ay oldu. Siz de aşılırsınız, çocuk aşılıyor. Düzen de oturuyor. O kadar kendinizi mental olarak yıpratmaya gerek yok.