tarcinnn oyuna çevirin :) bizim evde de eşim , ben ve oğlum var. Ki eşim çok fazla evde değil. Oğlumla " aa perdeye bay bay yapalim , ayy şuraya alkiş yapalim ddiye diye duruyorum 🤣🤣 bi de canları istediğinde yapıyorlar. Ama öncelikle biraz öğrenmeleri. Sonra bi bakıyon hiç olmadık yer ve hiç olmadım zamanda alkışlıyor 🤣🤣