Kizlar bebeğin 6,5 aylık. Meme reddinden dolayı sütümü sagarak veriyorum güzelde beslendiğini düşünüyorum ek gıdaya da başladım. Fakat maksimum 3-4 bez değiştiriyorum oda dolu dolu değil. Kakasını da iki günde bir yapıyor. Sizin bebeklerde durum nedir? Kilo alımı ilk 4 aya göre tabi ki daha yavaş bu arada.