Alyanrcn 20 gün önce sezeryan oldum kn sulandırıcı iğne verdi doktor 5 tanesini kullandım anneme gittim ilacı unutmuşum 5 tane kaldı gerisini kullanabilirmiyim sorun olurmu çünkü kan pıhtılaşmasın Allah korusun birşey olmasın korkuyorum
Yagmur0507 Alyanrcn ben o iğnenin acısını hamileyken yaşadığım için doğum sonrası kullanmadım hiç . Bence birşey olamz
MinikPandam_ Alyanrcn hamilelikte 5 6 ay vurdum o iğneyi doğumdan önceki gece de sonuncusunu yaptım kurtuldum doğumdan sonrasını bilemiyorum