Kızlar 47 gün oldu sezeryan ile doğum yaptım o zamandan beri sırt boyun ağrım var 77 kilo olmuşum emziriyorum mama takviyesi de veriyorum sütüme güvenmiyorum bir türlü . Sırtım her yerim kilodan ağrıyor dayanamıyorum artık kendimi de çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım yemesem süt iyice mi gider 🥹