Metemervehan hahajajahahahahahaha kızım 8 buçuk aylık baya erken baba , dede, nene , daaa; dayı demeye başladı sürekli bana babaaaaaa babaaaa diyordu ulan dedim bu bana niye baba diyor ama ayağım kırıktı neyse annem de bıyıklarını almaya başladı dedim benimde al bir baktım aynadan bıyıklar çıkmış jdhshssh aldım hepsini baktım kesti baya demeyi dedim anne demek bu baba ondan diyor lsjsjshs tabi benim ki espiri oldu ama ondan sonra da hiç demedi kızım 🤣🤣😄😄😄