susunbebekuyuyo MustafaRabia korse tak korse sakın gider deme gerçi benim ilk doğumda gitmişti 2.de asla gitmiyor takmadığıma çok pişmanım
Ogulluana MustafaRabia orasini bilemem bunyeden bünyeye değişiyor bu göbek işi ama ben korse kullandim sen de dene
susunbebekuyuyo Barlaskooo tak gülüm takabildiğince vücudun değişiyor yenileniyor ilk doğumsa zaten gider bebeğin yürümeye başlayınca ama korse daha hızlı yardımcı olur
Hilal9 Korseyi hemen taktım evet göbek kalmadı 2. Sezeryanım ama onla alakalı mı bilmiyorum ama ameliyat yerim açılma yaptı iltihap akmaya kan akmaya başladı Allah’tan çok değil habukı her ilacımı kremleri mi düzenli kullandım