Nevarebeka1 Kaş aldırmak istiyorum memnun kaldığınız yerler var mı güzel anneler işinin ehli kitap gibi alacak😂😂😂
Guness1 Nevarebeka1 bende yeni taşındım tesadüfen bir yere girdim aldırdım memnun kaldım ayşem güzellik merkezi diye bir yer
Nevarebeka1 canbumi buldum buldum anlara life estektikte aldırıyorum ama çalışanlara aldırmıyorum sahibi alıyor ismini unuttum şu an
Nevarebeka1 Guness1 orayı duymadım hiçte buldum bir yer çok memnunum Ankara life estetik sizinde aklnızda olsun hoş geldiniz bu arada