Hilal096 Anksiyete yıllarca çektim. Psikoloğada gittim ilaçta kullandım. Çareyi buldum sonunda. Şimdi söylediklerimi mutlaka yap. 7 gün boyunca mutlaka gün atlama. Hatırlatma kur istersen teline.
Ayetel kürsüyü
7 kez oku sağına üfle.
7 kez oku soluna üfle.
7 kez oku arkana üfle
7 kez oku önüne üfle
7 kez oku yukarı üfle
7 kez oku yere üfle
7 kez oku içine çek.
Ezbere biliyorsam günde yarım saatini alacak. Bebeğin uyurken yapabilirsin. Kendine zırh yapacaksın yani. Ne vesvese kalacak ne anksiyete. Bizzat denedim. Çok şükür🤲🏻 geçti gitti.
Anksiyetesi vesvesesi olan hherkese tavsiye ediyorum. 7 gün devam edilecek.