ysmnp biz araştırma hastanesine götürdük.oradaki fizyoterapist ile görüştük gördü şişliği ve bize sakın korkmayın sadece düzenli egzersizlerini yapın düzelen birsey dedi. Gerçekten de dediği gibi oldu.duzenli fizik tedavi uygularsanız düzelir.youtubede tortikolis ile alakali bir sürü egzersiz var biz iki egzersiz yaptık ve şişliğe masaj.ayrica yüz üstü koymanın çok faydasini gördüm .bende fizyoterapiste goturcektim ama baktim ki onlarda benim yaptığımı yapıyor ne gerek var dedim hem evde onlardan daha çok egzersiz yapıyorum.isterseniz bir süre götürün takip edin onlar ne yapıyorsa evde aynisina siz devam edin.