gulcan0256 Merhaba arkadaşlar. Mastit olan göğüs ucum çok ağrıyor emziremiyorum resmen. Kullanmadığım krem kalmadi resmen . Önerisi var mı acaba . Lütfen yardım.
[silindi] gulcan0256 tahinin üzerinde biriken yağ çok iyi geliyor birde tabiki kendi sütünüz emzirdikten sonra sıkıp sürün Evde bi süre sütyen takmayın hava alsın daha çabuk iyileşir geçmiş olsun