Duru2705 elagozlu35 inşaAllah hayırlısıyla atlatırsınız ben bugün gittim beğendim hastaneyi sistemi falan güzel işliyor
Duru2705 Zeynep36 internetten mi randevu alıyorsunuz ben bulamadım gül İrem kanberoğluna aldım memnum kaldım