Kızlar doktorumuz sadece göğsünü dinleyip gönderiyor bizi. Bişi soruyorum bastan savma cevaplar veriyor. Mesela 5 ay kontrole gittik benim kızın 3 gün önce dişi çıktı ne önerirsiniz diyorum eline bişiler ver kemirsin diyo ek gıdaya gecmedik henüz dedim (ben orda yiyecekden bahsediyor zannettim) baslayın tadımlara ufaktan dedi oturtmaya basladık ufaktan gayet dik duruyor çünkü uygun mudur dedim siz bilirsiniz diyo. Ya ven kızıma ne vercem nası oturtcam dişi için napcam hiç bişi öğrenemedim ki. Soru soruyorum telefonla oynuyo. Aynı hastanede baska bi doktora gittim oda aynı. 4 ay hakkında bilgi almak istiyorum me önerirsiniz dedim daha sonra dedi bana kafayı yicem 5 ayda söyleyecek heralde 😁 Allahtan İnternet varda araştırabiliyorum. Yoksa ot gibi büyütcem cocuğu 🥺 neyse önerilerinizi bekliyorum kızlar ben istiyorum ki kısa bi sevsin kızımı ay hakkında bilgi versin ek gıda sürecinden kısaca bahsetsin ne varki illa ki özele mi gitmemiz lazm duymak için bunları. Onlarda doktor degil mi?,🙄