Mia88 biz uzun bir arayıştan sonra çok iyi (kendisi de iki çocuk annesiymiş) bir hekim bulabildik benim eşimde iç hastalıkları uzmanı bu yüzden arayışımız uzun sürdü İstanbul Ataşehir Dr özlen Kaya çardak beni o kadar onore etti ki eşimin yanında alt üst olan psikolojim düzeldi dilerseniz bi araştırın derim