Rabbim şafi ismi ile şifa versin canım benim bebeğimde yattı hem solunum sıkıntısı hem wnfeksiyon vardı hatta entübe etmişlerdi şimdi 1.5 yaşında çok şükür hiç korkma annesi bebeğin çabucak iyi olup sana gelecek sütün var ise veeiyorlarsa bal limon sirke sıcak su ile bal şerbeti yaptım içtim sende iç 99 esmasını dinleyerek sık sütünü antibiyotik tedavisi ya 7 yada 10 gün sürüyor ondan sonra kucağına gelecek bebişin inşallah