-elz- Philips Avent yenidoğan yavaş akış 0-3 biberon mu yoksa Comotomo antikolik silikon yavaş akıl 0-3 ay biberon mu kullanan arkadaşlar yorum yaparsanız çok sevinirim meme reddi yaşamak istemiyorum siz hangilerinden memnun kaldınız
engteacherrr -elz- ben ikisini de kullandım ilk başta avent i kullandık üçüncü ayda nolduysa mama içiremedim filan biberondan mı ki diyerekcomotomo aldık sonra hep onu kullandık ki silikon oluşu hafif ve geniş oluşu açısından daha memnun kaldım
engteacherrr -elz- pardon siz meme reddi açısından sormuşsunuz benim zaten çok az sütğm 3. ayda tamamen kesildiği için emziremedim o anlamda yanlış yönlendirmiyim