Bebekligiller Evinde olupta ben kullanıyorum memnunum dediğiniz tansiyon aleti var mı. Almak istiyorum ama piyasada çok var. Güzel kaliteli bozulmayan önerileriniz varsa bekliyorum.
ceriio Bebekligiller omron çok iyi ama biraz pahalı gelebilir. Bende acura var 3 senedir kullanıyorum gayet memnunum
Bebekligiller benkosarim pahalıdan kasıt ne kadar? Hemen yanı başımızda eczaneden satılıyor 850 TL yazıyor. Bana evet pahalı geldi açıkçası
Bebekligiller Sürekli tansiyonum düşüyor gibi oluyor. Hiç ölçmediğim için gerçekten düşüyor mu yoksa ben mi öyle hissediyorum bilmiyorum. Düzenli ölçüp sayısal verilerle doktora gitmeyi planlıyorum.