Kizlar merhaba 66 gunluguz 40 im bitmesine 3 gün kala 1.adetimi oldum sonra 1 gün geçti 2.adetimi oldum şuan yine oldum gecen hafta kadın doguma gittim yumurtalığın rahmin normal temiz bı sıkıntı yok dedi sizce bu durum normal mi aynı durumu yasiyaniniz var mı