balbocegi788 karın bel basen iç bacak 40 bin tl oldum, bir de meme dikleştirme ameliyatı oldum. Mersin’de yaptırdım. Çok memnunum. Yağ aldırma işlemi zayıflama olarak geçmiyor. Aşırı kilolu insanlara bu işlemi yapmazlar. Yağ aldırdıktan sonra beslenmenize dikkat etmeseniz yine kilo asırsınız, sırtınız, kolunuz falan oradaki yağlar şişer. Alınan yağ oraya bir daha geri gelmez, ama o bölgedeki bütün yağları almıyor, 1 sm kalınlığında tabaka bırakıyor. Zayıflama yöntemi olarak bakıyorsanız yanlış olur. Sadece sporla masajla gitmeyen bölgelerdeki yağlar için geçerli bir yöntem.