Benim bebeğim 3 buçuk aylık bu dönemde 4. Sıçramış dedikleri ayak dönemine gitmiş oluyorlar. Benimki de emerken kendini geriye atıyor güç bela ayakta yürüyerek emziriyorum. Geçici bir dönemmiş herkes öyle söylüyor o yüzden sabırlı olmaya çalışıyorum ne kadar olabilirsem😅🫠