Ketsan Merhabalar Kısmi süreli çalışan arkadaşlar tam maaşın ne kadarını alıyorsunuz Ben 2,5 gün çalışıyorum ama tam maaşın 3te 1ini veriyorlar çok fazla kesinti var Haklılar mı netleştirip fazla kesinti var ise İşkur a şikayet oluşturmayı düşünüyorum