ShuraMeyra Selam kızlar kızım 3 ay 10 günlük anne sütü alıyor. Normalde 1 hafta - 10 günde bir kakasını yapar ancak dündendir günde 3 defa kakasını yapmaya başladı, huzursuz az uyuyor, bi derdi var gibi aglıyor karnındada böyle birşey çıktı ama nedir bilemedim bileniniz varmı? Böyle bisey basına gelen oldumu? 
ShuraMeyra melegim71 isilik gibi durmuyo ama sadece karın bölgesinde var normalde gıdıkta falan olmazmı
ShuraMeyra Alparslan16 neresi sıcak ya yorumları okurmusunuz 18 derece mont giyiyoruz trench coat yada kot ceket giydiriyorum hatta dısarda tövbe yarabbim
Alparslan16 ShuraMeyra sen başta ben hollanda da yaşıyorum ve bu yüzden böyle ona göre yorum yapın deseydin herkes ona göre yazardı hem soruyorsun hem uslubunla sert çıkyorsun.
Madalina ShuraMeyra sizin ora öyle soğuk olduğu için normal tabi. Benim bebeğimde 1 2 aylıkken öyle şeyler çıktı tabi sadece yüzünde. Doktor krem verdi kortizonlu biraz geçti gibi oldu sonra belli zaman sonra kendiliğinden geçti. Ama huzursuz olması ve kaka alerjisi olabilir? Farklı birşey yediniz mi mesela ondan kaynaklanabilir.
ShuraMeyra Bide azcık düşünerek yazın arkadaşlar😂 adamada oturuyorum cocugumun karnında bu ne demedim😂😂 akıl var mantık var sıcak olda niye cocuga hırka giydireyim. Hem hırkasıda yazlık hırka koton ipten hani bilmiyosankz söyliyeyim hm de satılıyo suan mesela
ShuraMeyra Alparslan16 ama akıl var mantık var cocugu bi insan sıcagın alnında haşlarmı? Yani birşeyi bilmeyip sormuşum diye hava durumuna göredemi giydiremicegimi düsünüyo bu insanlar beynim yandı
ShuraMeyra Madalina alerjşyi bende düsündüm ama hep aynı seyler yiyorum yakın zamandır. Alerji süphem vardı doktorla tekrar bi görüsmem gerekicek sanırım
ShuraMeyra  18-19 sıcaklıgında nasıl giydirilir bi okuyun😂