Sedef07 merhaba kızımda 23 aylık geçen hafta verdik çiş eğitimini (bakıcımızla birlikte) size tavsiyem sıkıştırmayın sürekli sormayın bırakın yapsın altına, bizim 3 gün çok kötüydü ama şimdi çok şükür geldi geldi diye evde feryat ediyor 😊 hala afedersiniz kakasını yapmıyor beze yapıyor ama onuda zaman içinde bırakacak inşallah