Kızlar bebeğimin tam 3. ayı doldu bugün 5 gündür saat 16.00 dan 17.00 ye kadar kurulmuş gibi ağlıyor doğru düzgün mama yemiyor sabah ve gece emziriyorum sadece sütüm çok az olduğu için😞 Yatağa yattığı an kriz çığlık 40 dakika sürüyor bu normal mi yaşayan var mı çok yordu beni ve iştahsızlığı mamalar hep ziyan oluyor çok üzülüyorum😞😞