Kızlar 8 yaşında ikiz erkek cocuklarım var bayramdan önce bi tanesinin kafasında bicok kısmında sulu yaralar cıkmıştı hemen doktora götürdük sonra digerindede cıktı bu yaralar enfeksiyon kapmış dedi doktor ilaç şampuan krem falan verdi kullandık birinde gecti gitti ama digerinde çoğaldı randevu bulamıyoruz acildede güzel ilgilenmiyolar açıkcası neyse dün banyo yaptırırken kulağının arkasında ve kafasının bazı kısımlarında şişlikler farkettim bu sizce nedendir çok moralim bozuldu küçük bebeğimde var oda hiç durmuyo psikolojim alt üst oldu kulak burun boğazdan randevu aldık haftaya pazartesi ama var mı aranızda başına böyle bişey gelen çok merak ediyorum google dan baktım lenf bezleri vs bişeyler yazıyo