Sosyal pediatride kontrol altında aşı oldu
Hava çok sıcak ve hastane çok kalabalık eve gidince sıcak olmamak kaydıyla ılık su ile yatmadan önce bebeği yıkayın dedi hemşiremiz.
Alerjik olduğu için öğlene kadar maalesef gözlemde tutuldu biz de mecbur yıkadık, bir sorun şimdilik olmadı.